Rustige plek bij interressante ruïne en leuke kerk. Mooi uitzicht over de landerijen. Toilet achter de kerk en water door het metalen poortje direkt linksaf. We werden om 06:50 gewekt door klokgelui voor de lauden😀.

• juli 2021

Fantastische plek om te overnachten als je op zoek bent naar rust. we waren alleen op de parkeerplaats en hadden geen avond: nachtelijk verkeer toen we verbleven.

• juli 2019

Fantastisch rustig plekje! En ja, het is een parkeerplaats zoals ook netjes is aangeven. Beetje meelij met de beoordelaar die zich hieraan stoort, zich druk maakt en een 1 geeft! Ga er dan niet staan!

• juli 2021

• juli 2019