MetteKE

Voor de 2e keer staan we op deze goede camperplek. Alles is er wat je nodig heb en dat voor €20 per dag, elektra komt er bij voor €5 per 24 uur maar dat hebben we niet nodig. Wij komen als we weer in de buurt zijn zeker terug.

Nol51

wat een goed verzorgde cp is dit. Alles is aanwezig. In de grote ruimte met keuken is alles en kun je zo een kopje koffie of thee maken. Je kunt op het gras of verharde plaats staan. Het is er weids en daardoor wel kaal maar prima voor een nachtje.

Brännebacka Gård