swormink

Alles is vervallen en het meer is niet dichtbij of niet goed bereikbaar. Niet comfortabel om buiten te zitten omdat er veel muggen zijn. Toiletten redelijk schoon. We verbleven slechts een nacht en vertrokken meteen omdat er niet veel te doen is.

Thuzar_Tveide

Wij stonden met onze camper voor een nacht op plek 14. Een perfecte plek voor de camper met een "privevijver en terras". Dit is een fijne en rustige camping. Brandhout bij de receptie gekocht voor 2 euro en gezellig de aanwezige vuurkorf gebruikt.

Åråshult Camping & Stugby