• augustus 2021

Bij aankomst blijkt er een bord te hangen met de aanduiding “kamperen verboden “. We zijn met de camper dus maar door gereden. Het is een mooie plek, maar het risico op een boete niet waard.

• augustus 2019

Prachtige plaats aan het meer. Overdag veel gezinnetjes, gezelligheid. ‘s Avonds rust en een enkele auto, want je staat vlakbij de doorgaande weg. Vuurplaats, uitzicht, rust en plek zat!

• juli 2019

Prima plek aan een heerlijk meer met goede zwemmogelijkheid. Overdag druk met daggasten en kanovaarders. Veel wespen (door volle prullenbakken!?). Toiletten prima. Wij werden helaas midden in de nacht opgeschrikt door dronken voorbijgangers die met veel lawaai gingen zwemmen.

• augustus 2021

• augustus 2019