Heb je geluk dan sta je inderdaad heel mooi aan het water op de kade. In juni alles vol en dan rest een plek achter de huisjes. Elektra en overige voorzieningen aanwezig, maar sanitair wel wat beperkt wanneer het vol staat.

• april 2022

Fijne en schone camperplek, sanitair mooi. Dichtbij supermarkt en wandelroutes in natuurreservaat. Betaling middels automaat met creditcard, 200 SEK

• september 2020

Goeie camperplaats in haventje. Sanitair is goed verzorgt, betalen middels een automaat. Het was wel heel druk toen wij er waren (tweede helft september). Supermarkt en de boot naar het vasteland zijn beiden dichtbij. Verder is alles hier goed met de fiets te bezoeken.

Mickelodeon

Hallo Mickelodeon Bedankt voor je review! De van onze camperplaats was inderdaad hoog in september, een beetje ongewoon. Mocht u suggesties hebben, neem dan gerust contact met ons op. En welkom terug!

• april 2022

• september 2020