overnachten echt niet toegestaan, dus uit de lijst van camperplaatsen!

• april 2022

Fijne rustige plek. midden in de natuur aan het water. wij stonden aan de waterkant in het prille voorseizoen alleen geen voorzieningen. in zomer sta je op de parkeerplaats

• oktober 2020

superplek! Helaas stond er een (nieuw) bord; "verboden te parkeren voor campers, parkeerplaatsen bestemd voor dagjesmensen" ...wij waren er op 17 juli 2020 en hebben de camper links neergezet en zijn er 1 nachtje gebleven.

camperfooly

overnachten echt niet toegestaan, dus uit de lijst van camperplaatsen!

• april 2022

• oktober 2020