We hebben hier alleen geparkeerd zodat we het leuke dorpje konden bezoeken. Parkeren kost 38 kronen per uur. In het hoogseizoen mag je er met de camper niet staan tussen 24.00 en 6.00 u.

ZonnigeDag

deze plek is tot 1 juni gratis, buiten het seizoen staan er ook redelijk wat campers. de onze was te groot voor 2 vak maar dat is hier al gauw. toiletten en douche is op 100 mtr beschikbaar. Geen stroom beschikbaar. leuk stadje om te bekijken en mooie rots partijen

• Klevenvägen

456 51, Smögen, Zweden