Voor ons best een mooie camping met ook aparte camper plekken. Keurig sanitair. behulpzaam en vriendelijke eigenaar. Zwembad aanwezig. Enig min puntje is verkeersgeluid van de E45. ( zal ookwel afhankelijk zijn van de windrichting)

• april 2023

Dit was een erg leuke plek. Inmiddels zijn we deze winter in Portugal geweest en op de terugweg naar Noorwegen. We hebben veel campings gezien en deze is top!

RolvB

voor een relatief hoge prijs krijg je een plekje op een ongezellig veld, zwembad is niet groot en kost €2,50 per dag en moet je ook nog voor de douche betalen. wij rijden morgen snel door naar mooiere plekjes in Zweden!

• april 2023

Stenrösets Camping