• april 2022

Alleen om te parkeren!

• september 2021

Daar en zowel aan de overkant van de rivier zijn parkeerplaatsen waar je na 19 uur gratis mag parkeren. Wij parkeerde aan de overkant en daar wilde men in de nacht onze fietsen stelen. Aangezien ik nog wakker was betrapte ik de persoon en hij vluchte.

• augustus 2021

wij hebben dit enkel als parkeerplek gebruikt en dat was helemaal prima. met elektrische step naar het centrum, super tof. om te overnachten is dit denk ik echt niet prettig, als er een bus langs rijdt schud je camper er gewoon van.

• april 2022

Alleen om te parkeren!