• februari 2023

niets bijzonders, maar alles was heel goed de plaats de douches het warme water de toiletten het kleine sneeuwschoenuitje 's nachts een leuke kleine baan met de kinderen en de baas was attent op onze verzoeken erg aardig

• oktober 2020

Supermooie omgeving! Heerlijk om te wandelen. De camperplaats is wat ongezellig maar ok. Ontvangst was heel vriendelijk, services zijn aanwezig. Niet goedkoop.

• augustus 2020

Een klein juweeltje aan de Jaunpass. Leuk, ongecompliceerd en hoffelijk beheerderspaar. Zeer schone en functionele faciliteiten. We komen terug. (Stel met camper)

• februari 2023

• oktober 2020