• januari 2019

Giet goed af naar het water en het toilet en de verse bunker. Erg leuk op de Aare in de zomer kun je zelfs zwemmen in de Aare. Om te blijven was het te hard, dus slechts 6 sterren, maar ik denk dat het goed is als er meer en meer plaatsen in Zwitserland zijn

• oktober 2018

's Nachts verbleven zonder problemen. Gratis toilet in het tankstation, politieauto patrouilleerde door parkeergarage om 19.00 uur, maar vond het niet erg dat we daar bleven.

• september 2018

Maar niet zo geweldig, als je moet wachten tot de afvalwaterplaats vrij is.... omdat je in het begin dicht bij de rustplaats achter de brug bent, heb je geen VEILIGE mogelijkheid om erop terug te gaan.... erg jammer!

• januari 2019

• oktober 2018