We verbleven op deze plek deze zomer. eigenlijk een leuke camping. De campingleiding is echter catastrofaal. In het restaurant staat de chef te schreeuwen. De prijzen in het restaurant zijn erg hoog

Lupolino2

mooie ligging direct aan het meer. Staanplaatsen in het bos extreem donker en behoorlijk vies als het regent. Erg gehorig van de trein die er vlak langs rijdt. mensen erg aardig. Toilet en douche allemaal ok.

• april 2022

Onverwacht bij Camping Gäsi terecht gekomen . leuke boscamping, vriendelijk ontvangst . lekker gegeten in no nonsense restaurant . Onze hond Buddy werd verwend met een stuk worst !! prima plek aan het meer. zulke campings zouden er meer moeten zijn 😊 we komen Zeker terug ! Grtz SteWiLa

• april 2022

Camping Gäsi