Tamelijk aardige camping. Mooi en schoon sanitair. Ziet er wat rommelig uit; geen afgebakende plaatsen. Hier en daar een electra-paal. Geen broodservice, restaurant. Betaald douchen. Kortingskaarten gelden vrijwel nooit, waardoor het verblijf schandalig duur uitvalt

baasjfm

Prijzige, leuke camping aan prachtig klein meertje. Je kiest zelf je plek, zon- en schaduw plekken. wij betaalden met camperbusje voor twee nachten, 2 personen, hond incl douche €106,- Vóór 15-6 is dit minder dan de helft.

• maart 2023

• maart 2023