We waren hier voor 1 nacht. supergoed geholpen bij het inchecken. we hadden geen creditkaart mee. Maar 1 telefoontje, de poort ging open en we konden een plaatsje zoeken. Het afrekenen kon later. Prima en schone voorzieningen. Mooie omgeving.

• januari 2023

Zeer nette plek, helaas iets ongelijk. Schoon en vrolijk.

kensvanlife

Hallo kensvanlife Bedankt voor de positieve feedback. We zijn blij dat we u een aangenaam verblijf hebben kunnen bieden. De lichte oneffenheden hebben we zelf al opgemerkt. We zullen de grond wat meer moeten laten bezinken, dan lossen we dat op. Helaas kunnen we het niet recht doen, want het water moet in één richting weglopen zodat we geen natte voeten krijgen! :-) We wensen je geweldige ervaringen voor je toekomstige reizen, hebben altijd een veilige reis en tot ziens in Hasle LU. Bedankt voor uw bezoek!

RaymondenNicole

Hallo Nicole Mol Bedankt voor de positieve review. We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons. Wij danken u voor uw bezoek en wensen u nog veel goede ervaringen op uw reizen, een veilige reis en tot ziens!

• januari 2023

Zeer nette plek, helaas iets ongelijk. Schoon en vrolijk.

Stellplatz-Camping Hasle-Entlebuch