De locatie is oke, klein van binnen, het kenmerk van het meer is dichtbij en de stad is dichtbij, je kunt er naartoe lopen, de prijs is een beetje hoog, maar de ontvangst en het afscheid was leuk van de eigenaar van de kano

alosaimi

Leuk plaatsje, maar camping erg vol gepropt. Sanitair netjes maar betalen voor de douche naast 48 euro voor verblijf vind ik belachelijk. prijs is afhankelijk van de grootte van de camper en excl de personen! Personeel is wel netjes en vriendelijk

• september 2021

charmant plekje bij charmant plaatsje. erg mooi gelegen. ik betaalde overigens €31,- voor 1 camper , 1 persoon en stroom. erg vriendelijk en behulpzaam.

• september 2021

Camping Werdenberg