• september 2020

Rommelige, krappe camping. We konden kiezen uit 2 plekken, beiden met uitzicht op troep en zooi. We zijnop het eind van de parkeerplasts beland, de enige optie voor onze lengte. Chem. toilet is oud en goor. CHF 33,00 zonder stroom.

• juli 2020

Mogelijkheid om alleen naast containers te parkeren, geen charme, sanitair schoon, extra kosten voor afval, beheerder aardig

• augustus 2019

9 aug 2019 Camping was bijna vol. Er was nog een plaatsje op het einde van de parkeerplaats op een ondergrond van grove kiezels. Hier stonden reeds 4 campers. Maar om daar tussen te staan werd erg krap. Zijn doorgereden

• september 2020

• juli 2020