• september 2021

Let op, het portaal onder de spoorlijn is slechts 2,9 meter. We moesten terug.

• september 2020

Mooi gelegen camping aan het meer. Met naast de camping een strandje, dat in het weekend met mooi weer druk wordt bezocht. In hoogseizoen vooral vaste gasten, waardoor we ons iets minder welkom voelde.

• september 2019

De toegang tot de camping is beperkt tot 3,50 m omdat u onder de spoorlijn door moet. Helaas is dit nergens van tevoren vermeld.

• september 2021

Let op, het portaal onder de spoorlijn is slechts 2,9 meter. We moesten terug.

• september 2020

• september 2019