• mei 2021

tip top! waren er 1 nacht en waren tevreden. Kan een beetje "luidruchtig" zijn aangezien er een park in de buurt is. U kunt verkeer horen, is voor ons echter geen probleem. zeer centraal en pal naast de politie.

• augustus 2020

Grote drukke parking 6. Niets bijzonder, wel vlakbij centrum. Speelplaats en bankjes ernaast. 10 frank in automaat (enkel munten dacht ik). 's Nachts redelijk rustig.

• juli 2020

Parkeerplaats in centrum, waar met passen en meten een camper kan staan als er plek is. Onverwacht rustig ‘s avonds en ‘s nachts. Bij de parkeermeter betaal je 2x5 Sfr voor 24 uur. Omdat het een heel leuk stadje is om door te wandelen, toch een 7 gegeven.

• mei 2021

• augustus 2020