SjakieElegance1963

Vriendelijke camping. we hadden op 23 juli een kampeerplaats aan de rand van het meer. Strandbar tegen realistische prijzen. Voorzieningen prima. Supermarkt aan de overkant. 75SF inclusief lokale belastingen. klinkt prijzig, maar het was redelijk voor Zwitserland.

DaveN

mooie camping aan het water. wij zijn hier met 2 volwassenen, 3 kids en een camper voor 2 nachten geweest en moesten ongeveer 190 eur afrekenen. wel aan de prijzige kant dus maar wel nette en schone voorzieningen. hele aardige mensen!

• Via Molinazzo 21

6982, Agno, Zwitserland