Geweldige plek. Jammer dat we niks ervan konden zien door de bewolking. Na de lunch zijn we verder gereden, anders waren we zeker gebleven.

Stephan-en-Michelle

Prachtige plek waar je zelfvoorzienend kan staan. tot 17:00 diverse kraampjes met worst en hamburgers, daarna genieten van de rust en het prachtige uitzicht op 2000 meter hoog!

struikje77

Ronduit schitterende plek ! Zonder specifieke camper-voorzieningen maar met een fantastisch landschap als compensatie daarvoor. Ook naast het lager gelegen Lago de Morti is het rustig staan (en uit de wind 😉) . de rösti in de cafetaria is een aanrader !

• 6780, Airolo, Zwitserland

Gotthardpass