Gelegen in prachtige omgeving aan riviertje. er heerste een fijne sfeer. Ondanks het hoogseizoen was het niet vol of schreeuwend druk. Fijne schaduw plekken voor de campers. Mooi en schoon sanitair. We konden helaas maar twee nachten blijven zouden hier volgende keer zo terug komen!

Lautjecas

druk, kleine plaats en behoorlijk aan de prijs.

• september 2021

we hadden ons veel voorgesteld van deze camping. Klein paradijs klinkt immers goed. De werkelijkheid is een stampvolle camping, hutje mutje, langs een N-weg. Misser van de maand, helaas.

Lautjecas

druk, kleine plaats en behoorlijk aan de prijs.

• september 2021

Piccolo Paradiso