Camping le Pecos

Grandson, Jura-Nord vaudois, Vaud, Zwitserland

Camping le Pecos

camping aan het meer van Neuchatel

• Chemin du Pécos

1422, Grandson, Zwitserland
  • CHF 40,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

2van 5
  • april 2021

Directe en eigen toegang tot het meer. Nieuw, vriendelijk management. We betaalden CHF 45 voor een camper met 2 personen. Elektriciteit kost CHF 4, - extra, warme douches kosten extra. Kleinzoon treinstation 600m, Yverdon Downtown 3km. Spoorlijn leidt langs het plein.

• april 2019

Alleen permanente kampeerders! Er zijn slechts 3 plaatsen beschikbaar, onvriendelijke ontvangst, veel te duur!

• april 2019

Nette camping met veel vaste plaatsen. Directe toegang naar het meer. Wij kregen wel 4! Muntjes voor de douche. Let wel op dat je de goede toegangsweg neemt. De TomTom stuurde ons naar de eerste afslag met een lage tunnel. De tweede afslag heeft een hogere tunnel.

2van 5
  • april 2021

Cor-en-Yvon

• CHF 40,00 • 1 jan. t/m 31 dec.