Prima camping met alle voorzieningen. Vriendelijke en behulpzame eigenaars Leuke omgeving en loopastand van "alt stad" Brig. Wij hebben er 2 nachten gestaan.

Jack-Jolanda

prima locatie, op loopafstand van het centrum. vriendelijke eigenaar. gedateerd maar schoon sanitair.

Ru&Ki

Prima camping met leuke eigenaar. Net geprijsd in naseizoen (€25). Schoon sanitair en ruime plekken, niet afgebakend. Verkeer van snelweg goed te horen, maar de ruis van de beek wint het met natuurlijk geluid.

Camping Geschina