Wij zijn twee nachten met de camper naar deze camping geweest en zijn erg tevreden. Personeel is erg vriendelijk :). We hebben in het restaurant gegeten en eten was prima. De camperplekken en toiletgebouwen zijn schoon en verder prima.

Ronwelleweerd

Prima camping. De beoordeling van Fred is niet reëel. Wij, met camper 7.95 lang en 3.10 hoog, konden prima het pad naar de camping op. De aankomsttijden staan keurig vermeld, en net zoals zoveel campings hebben zij ‘mittagruhe’ tot 14.00. Vriendelijk ontvangst en mooi uitzicht.

Camping Maurholz