kellyarts

Blijkbaar begrepen ze onze camping niet. Alle informatie is beschikbaar in 3 talen bij de ingang van de receptie ('s nachts verlicht), evenals op 'Campercontact'. We hebben niets te maken met de parkeerplaats ernaast overdag, het is verboden om daar 's nachts te staan en het spijt me dat ze geld in de automaat hebben gestopt. U betaalde ons slechts 31,- voor 2 personen. Inclusief douches/toiletten/wifi/toeristenbelasting/afvalbelasting/vers water/chemisch toilet..... informeer de volgende keer beter voordat u een dergelijke opmerking schrijft, wat niet waar is. Jammer……

• augustus 2021

na de prachtige Fürkapass, moe aangekomen. Vreselijke plek. een grote parkeerplaats. Even doorrijden een klein stukje de Gotthardpas op en je staat op een wereldplek!!

CarolinevdK

Jammer dat ze het niet leuk vonden bij ons. Er is geen wifi op de Gotthardpas, geen douches, geen toiletten, geen vers water en je kunt de chemische toiletten niet weggooien. De vraag is hoe lang dit gratis en getolereerd zal worden door de gemeenschappen.

• augustus 2021

voor een locatie in het mondaine Andermatt is de prijs heel redelijk. voorzieningen een beetje omslachtig maar wel in orde. en ja, het is halfverhard terrein maar je zit wél vrijwel ín Andermatt!

arjansikking

Bedankt voor de objectieve beoordeling. Wij zijn een eenvoudig ingerichte camping met alles wat je nodig hebt. Dienovereenkomstig zijn de prijzen ook laag.

Gotthard Camping Andermatt