• november 2023

Perfecte camping. Kleinschalig maar van alles voorzien. Sanitair en alles er om heen superschoon. We waren op doorreis maar en dus maar 1 nacht gebleven. We kunnen ons voorstellen dat je, zeker in de zomer, hier langere tijd kunt genieten . Een aanrader.

Ik vond deze idylle meer bij toeval en terwijl ik spontaan op zoek was naar een plek om te verblijven. Heerlijk comfortabel, overzichtelijk en stil, schoon en verzorgd sanitair, vriendelijk familiebedrijf, aantrekkelijk geprijsd, wat wil je nog meer! Het was leuk, ik kom terug!

• november 2023

Camping Bachli