• oktober 2021

Aardige en behulpzame ontvangst door echtpaar (eigenaar). Prima plek, rustige nachten, schoon sanitair. Goede uitvalsbasis voor wandelen en fietsen, ook door knooppunt openbaar vervoer (gratis door Gästekarte). Heerlijk eten in restaurant, aanrader!

• september 2021

Let op! Dit is geen ACSI-camping meer. Kosten zijn CHF 45,- all- in. Het lijkt heel erg veel op een jaarplaatsencamping die wat erbij schnabbelt. Een klein stukje verder in Tiefencastel een mooie kleine camping voor CHF 25,- all-in behalve douche voor 1 franc. Staat niet in de app.

• augustus 2021

Wij komen hier al een aantal jaar en het is altijd gezellig. Rustige camping met schone wc’s en douches. Prachtige plek midden in de bergen en worden altijd vriendelijk ontvangen. Vaak blijven wij maar een nachtje of 2 en reizen we erna weer verder. Eten is trouwens ook heerlijk daar.

• oktober 2021

• september 2021