kan weer worden gebruikt per oktober 2023, eenvoudige plek voor 3 campers met uitzicht op het kerkje..prima overnachtingsplek

Otmar-en-Helene

Kan niet gebruikt worden aangezien de gehele plek in gebruik mbt werkzaamheden in het dorp.

• oktober 2022

wij vonden het een prima plek omdat we zelfvoorzienend zijn. mooi uitzicht. weg is druk, maar dat vonden we geen probleem. prima geslapen. servicepunt is 1 minuut verder en is met borden duidelijk aangegeven. en dan te bedenken dat het gratis is

• oktober 2022

P an der Kirche