Alles is al gezegd in de eerdere beoordelingen. Landschap & CP zijn geweldig! Wie zich hier niet op zijn gemak voelt, kan niet meer geholpen worden.

Ruba

Mooie ruime camping in een prachtig dal met een aangenaam stadje en abdij. Alles aanwezig voor service camper er is ook een bistro en brood kan je bestellen. Zeer vriendelijke ontvangst. Wat mij betreft een aanrader.

Freddy-Durinx

Middelgrote CP, gerund door een jong, proactief team. NIEUW met wintercamping, alles aanwezig behalve bistro. Gegevens op de website. Start vanaf 17 december 2022. Ik wens je veel succes

Muglin