Wat een prachtige plek. Veel seizoenstaanplaatsen maar ook plaats voor passanten. Sanitair heel netjes verzorgd. Een droogkamer voor kleren en een voor schoenen ook heel handig. Skilift op paar 100m lopen de berg af. Prachtig uitzicht. Top locatie. Komen zeker terug.

• april 2023

Mooi uitzicht en schoon sanitair.

• oktober 2022

Zelden zo'n hoffelijk operatorpaar ontmoet. De plaats is een droom. Schoon sanitair, verzorgde vaste camperplaatsen, en dit uitzicht. jammer dat we maar één nacht hadden.

• april 2023

Mooi uitzicht en schoon sanitair.

• oktober 2022

Panoramaplatz Surcuolm