Qua ligging ideaal als je vanuit Italië Zwitserland in rijdt. een mooi plekje met vrij uitzicht. sanitair is super schoon, loosplaats vuil water en chem toilet goed voor elkaar. wij betaalden in september € 40,- voor 2 personen met camper.

Viva-la-Vida-huisje-op-wielen

Goed gelegen kleine verzorgde camping met vriendelijke ontvangst. Goede prijs in verhouding tot vele andere hier in Zwitserland. Zeer mooie omgeving en veel wandel mogelijkheden.

Freddy-Durinx

Erg fijne camping, op een mooie locatie, vriendelijke eigenaar. op zijn Zwitsers, alles perfect voor elkaar. Wij betaalden Chf 39,- = €41,86 all inclusief.

Camping du Grand Saint Bernard