• juli 2020

Mooie gelegen camping met eenvoudige maar volledige voorzieningen, inclusief klein zwembadje. Gezellig dorp met restaurants, bakker en supermarkt op 100 meter afstand. Wandelroutes en goede busverbinding naar meer routes.

• maart 2019

Heeft ons niet overtuigd. Luid, strak, geërgerd receptionist en WiFi-wachtwoord alleen op aanvraag. De douches waren in een soort container - we hadden liever gedoucht in de Womo.

• augustus 2016

Goede, simpele camping bij een leuk dorpje. Veel wandelroutes in de omgeving. Alleen jammer dat de stoeltjes lift niet meer werkt in de zomer.

• juli 2020

• maart 2019