Prima voorzieningen om water te lozen en chemisch toilet te ledigen. Ook je eigen water kun je kwijt, want er zijn nette toiletten bij. Verder ook gratis water bijvullen. Lijkt me ook dat je wel een nachtje kunt blijven overnachten. Prima service van de Zwitsers.

• augustus 2019

Ik heb mijn toiletcassette geleegd tijdens een doorreis en het afvalwater afgevoerd. Alle TipTop !! U kunt 1 nacht doorbrengen. Het is rumoerig, direct aan de snelweg.

• april 2018

Te vinden op de plaats van de vrachtwagens. Nette loosplek en vers water voor €0,50

• augustus 2019

• april 2018