• oktober 2022

Deze camping is DICHT tot eind maart 2023. Misschien even aanpassen in de gegevens.

Heel, heel leuk en vriendelijk team. Absoluut ongecompliceerd. Het heeft alles wat je nodig hebt. Zelfs een kleine winkel. Zeer schoon sanitair. We komen zeker terug!

• april 2021

Directe en eigen toegang tot het meer. Nieuw, vriendelijk management. We betaalden CHF 45 voor een camper met 2 personen. Elektriciteit kost CHF 4, - extra, warme douches kosten extra. Kleinzoon treinstation 600m, Yverdon Downtown 3km. Spoorlijn leidt langs het plein.

• oktober 2022

• april 2021