Mooie locatie maar ze weten wel wat ze aan prijs vragen. stad is prachtig en op loopafstand. wij waren er 16 februari en het was lente, heerlijk. camping verder niet bijzonder.

Alex_1962

Luzern lijkt elegant en charmant. Helaas waren we op doorreis. Beetje stug ontvangen op deze camping. Niet heel sfeervol. De omgeving wel, prachtig die bergen zó dichtbij. Leuk wandelen. Meer park dan natuur.

Thuishaven

December 2023 - Geweldige locatie. Aangekomen om 19.00 uur niemand bij de receptie. Zonder problemen kwamen we op een vrije stoel terecht. De bodem is gras en relatief modderig. De diensten zijn goed.

Camping International Lido Luzern