• juli 2020

Zeer schone serviceplek ideaal voor grote campers om de zwart/grijs water tanks te legen, komend vanaf Zwitserland op weg na Duitsland meteen na de oprit aan de rechterkant

• januari 2020

Peschä: Op de terugweg passeer ik regelmatig deze goede plek!

• augustus 2019

Dit is de eerste plek die ik in Zwitserland heb gebruikt om de wc-cassette te legen. Ik wou dat alle resterende gebieden in dit land zo zijn, schoon en erg handig. Het is mogelijk om 15 uur te blijven.

• juli 2020

• januari 2020

Peschä: Op de terugweg passeer ik regelmatig deze goede plek!

• augustus 2019

• 3110, Münsingen, Zwitserland