Prima camping. Vriendelijk ontvangst, spreken diverse talen. Kregen een kaart mee en konden een plekje uitzoeken. Mooie omgeving, wandelpad vanaf de camping. faciliteiten op de camping ook in orde. Wel aan de prijs maar dat vonden wij voor 1 nacht prima.

• oktober 2021

• augustus 2020

Heerlijk adres. Meerdere dagen bijgeboekt, zoals ook andere campinggasten hadden gedaan. Douches zijn kostenloos. Kinderen kunnen lekker zwemmen en evenwichtskunstjes doen op de surfboards. Ideale uitvalsbasis voor Thyon 2000, Leukerbad en Montana.

• oktober 2021

• augustus 2020