Vriendelijke ontvangst. Zeer mooi uitzicht/omgeving en centraal gelegen. Echter zeer krappe plekken. We werden zeer rommelig tussen oude vervallen sta-caravans geplaats. Sanitair is verouderd en niet erg schoon.

johnbo73

De camping is in goede staat en beschikt over persoonlijke aandacht, toilet en personeel, de ACSI-kaart is niet geldig en niet verplicht.

Tim.Timis

fijne rustige camping, schoon en prima sanitair. mooi gelegen! fijne douche zonder muntjes. 30 francs per nacht voor 2 personen zonder elektriciteit.

Camping Breithorn