wij stonden aan de haven dus een mooie plek. als je op het parkeerterrein moet staan sta je tussen lang campeerders en boten dus een stuk minder. ook jammer dat het sanitair gesloten was/is ivm renovatie

Bremmers

Geen plaats aan het water, dus dan maar op de parkeerplaats. Hier sta je bij een aantal lang parkeeerders, die naar het schijnt niet bewoond worden. Dan betaal toch € 18,50 + evt. €1,50 voor stroom. Wij vinden de prijs te hoog voor het gebodene.

Piet-en-Marjo

Weinig plekken aan het water dus we hebben op de parkeerplaats gestaan. Aardige mensen, schoon sanitair, mooie fietsomgeving, naast bioscoop, maar ja, je staat op asfalt tegenover fabrieken.

Jachthaven Westergoot