Iets duurs voor een asfaltparkeerplaats, ik betaalde 56 euro voor één dag en twee nachten, met de diensten in zeer slechte staat, in feite heb ik alleen grijzen geleegd, ik heb niet getankt, ik vertrok, het enige dat dicht bij de stad ligt kopen

juanmicabanal

parkeren geen water of elektriciteit maar toch rustig betalen 29,20€ aankomst om 17.30 uur vertrek om 12.00 uur de volgende dag in een camper

• november 2021

De enige plek om de camper neer te zetten, terwijl het begon te sneeuwen. Doorrijden was geen optie. Vroeg weg en ja ook €38 betaald: van 14 u 's middags tot 8.20u 's morgens. Alleen parkeren, geen service, nog geen vuilnisbak.

• november 2021

• AD200, El Pas de la Casa, Andorra