prima plek om na de grenspassage te ontspannen op een met zorg aangelegde camping camping.

• oktober 2022

We brachten er 2 heerlijke nachten door. de eigenaren zijn super vriendelijk. Het land is zeer goed onderhouden en ideaal gelegen voor een bezoek aan het klooster en aankomst in Armenië

Dom83

Prima simpele camping, erg goed naar de normen van deze contreien. De jonge eigenaar Martin doet veel om te voldoen aan West Europese normen. Er zijn nu zit-WC's en een wasmachine. Martin bracht ons zelf gratis naar een nabije stad om Simkaarten te kopen.

• oktober 2022

Kanchaqar