Weg blijven daar de hele nacht worden daar drugs verkocht. Zeer onveilig gevoel zijn er moeten vertrekken,wij niet alleen.

Ruttens

deze plek is nog steeds mooi en rustig. wel wat hangjongeren of ouderen boven bij de trap. weet niet altijd wat ze daar doen, maar oké jammer dat bepaalde controles wat minder worden. er staan ook wel busjes met aanhang wagens op plekken voor de campers. jammer

• maart 2022

op 18 en 19/3 hier gestaan, niets of niemand gezien om te betalen, maar ook geen voorzieningen. super rustig! ik telde evenmin 20 plaatsen maar 8 plaatsen. prachtig initiatief van stad Pelt 👍👍👍

• maart 2022

Parking Bermstraat