hier gestaan met de familie 9 man, allemaal geen probleem. mooie grote plekken en sanitair en afwas gelegenheden top. we komen terug.

Wifi

Wij betaalden €65 voor 2 nachten, veel te veel voor het gebodene. Er stonden caravans op de camperplekken waardoor wij noodgedwongen op een kampeerplek moesten staan. Eerst ook € 17,50 reserveringskosten betalen, dit werd later weer in mindering gebracht. Wij komen niet weer.

Bertus-en-Niesje

Prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen. Sanitair is verouderd, muntjes werken niet altijd, water soms te heet dan weer te koud, je kan het niet zelf regelen.

Camping Baalse Hei