gisteren 25-2-24 stonden we 's avonds voor de poort van deze camping en vanuit een stacaravan werd ons toegeroepen dat de camping pas in april open ging terwijl er op de site van camper contact stond dat deze het hele jaar open is.

Lisanne-Knol

wat een verschikkelijk bende. het is alsof de tijd hier heeft stilgestaan. de douches en wasgelegeheden mogen niet gebruikt worden in verband met "corona" of "legionellla" verder heel veel niet onderhouden sta caravans. NKC haal deze camping uit het bestand.

Camping Des Préau