La Roche-en-Ardenne, Luxemburg, Waals Gewest, België

Ardenne Camping Maboge

Mooie vernieuwde camping - met ruime plaatsen en zeer goede wifi - vriendelijk en behulpzaam personeel

• Maboge 50

6982, La Roche-en-Ardenne, België
  • € 27,00 • 20 mrt. t/m 15 nov.

Zwerfhond

Dank u voor uw enthousiasme en uw vriendelijke woorden, het is zeer bemoedigend voor het hele campingteam ! We hopen u snel weer te zien, gelukkig heeft u deze keer geen GPS meer nodig om de weg te vinden.

• september 2022

2 x hier gestaan rustige plaats,nu met vernieuwd sanitair. Mooie wandel gelegenheid nabij camping

Johan-A

Bedankt voor het terugkomen, het helpt ons en maakt ons erg blij. we hopen u snel weer te zien !

• september 2022

Nu al een fantastische camping! prachtige locatie. Kinderen konden heerlijk spelen in de rivier. Plaatsen ruim opgezet met voldoende privacy. leuk loopje naar naastgelegen dorpje met een terras. Hier komen we graag nog eens terug.

AgeCamp

Hartelijk dank voor uw positieve bericht, we zijn blij dat u ervan genoten heeft en hopen u snel weer te zien !

AgeCamp

• € 27,00 • 20 mrt. t/m 15 nov.