deze camping blijkt niet meer te bestaan. groot hek met slot erop. We hebben iets verderop overnacht bij het water

Paul1947

Hoi, Het spijt ons zeer voor uw ongemak, maar ons seizoen begint dit jaar op 3 juni. Die informatie kun je checken op ons Google-account (er staat dat wij tijdelijk gesloten zijn) en op onze website waar staat dat het seizoen op die datum begint (https://www.riverautocamp.com/). Bovendien zijn al onze eerdere beoordelingen hier en op Google erg hoog, en daar zijn we erg trots op. Wijzig dus alstublieft uw beoordeling, aangezien deze niet de werkelijke toestand van het kamp weergeeft en onze inspanningen om elke gast blij en tevreden te maken. Uiteindelijk nodigen wij u uit om onze gasten te zijn en het echte plezier van een verblijf in ons kamp te ervaren.

Mooie camping, ruime plaatsen , goed sanitair en hele vriendelijke beheerder . Alleen google maps stuurt je verkeerd namelijk via de R449 maar je moet rijden via M5 richting Batkovica tot bordje River camping .

Waterbouwer

Echt een leuke kleine camping aan het riviertje en met goede voorzieningen. Geen chemisch toilet afvoeren is een minpunt aangezien je het normale toilet moet gebruiken. Ook een beetje duur gezien de locatie, maar over het algemeen redelijk goed en zou het aanraden.

River Autocamp