Claim uw locatie. Geef uw camperlocatie een boost.

Onze pakketten bieden uitkomst.

Op uw aankoop zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Controleer uw bestelling en ingevulde gegevens nog even goed voordat u de bestelling afrondt.

Dit zijn de voordelen

badge

Claim uw locatie!

Ontvang een badge en val extra op.

Uw foto's. Als eerst getoond.

Bepaal zélf welke foto's u als eerst wil tonen.

Stel uzelf voor. Maak het persoonlijk.

Introduceer uzelf aan de bezoekers en heet ze welkom!

Voeg een video toe.

Breng uw locatie tot leven.

Korting op boekingen!

Krijg korting op uw commissie.

Zaken doen met een betrouwbare partner

Door het Thuiswinkel Zakelijk keurmerk weet u dat u goed zit.

Ontvang direct boekingen via Campercontact!

Vanaf nu is het mogelijk om veilig en snel boekingen via Campercontact te ontvangen.

We hebben een koppeling met veel boekingssystemen.

• Het standaard commissiepercentage bedraagt 15% per boeking.
  • Bij een bronspakket: 12% commissie per boeking
  • Bij een zilverpakket: 10% commissie per boeking

Heeft u interesse of vragen?

Plan vrijblijvend een afspraak met mij in. Ik vertel u graag meer over onze diensten.

Deze organisaties gingen u al voor

• FAQ marketingpakketten

• Het claimen en verifiëren van de locatie op Campercontact helpt om de betrouwbaarheid en geloofwaardigheid van uw detailpagina te vergroten, wat weer bijdraagt aan het aantrekken van meer bezoekers.

Maak uw detailpagina persoonlijker en val meer op met de extra functionaliteiten uit het zilver pakket.

• Nee. Er zijn geen extra kosten verbonden aan de marketingpakketten.

• De marketingpakketten hebben een looptijd van 365 dagen na activering. Het abonnement kunt u schriftelijk opzeggen met een opzegtermijn van 3 maanden vóór het einde van de abonnementsperiode.

• Wij bieden momenteel geen ondersteuning met het maken van professionele foto’s en/of video’s.

• We werken momenteel op facturatiebasis. Wij versturen de factuur naar het e-mailadres waarmee u ook de locatie claimt.

• Wij zullen in de toekomst ook uitgebreidere pakketten aanbieden. Echter kunnen we daar nog geen verwachte datum voor afgeven.

• Een geclaimde bedrijfspagina is een pagina die is geclaimd door de eigenaar of vertegenwoordiger van de locatie(s).

Door bedrijfspagina’s te claimen, krijgen eigenaren toegang tot extra functionaliteiten om hun locatie extra zichtbaarheid te geven en beter te presenteren.

Geclaimde locaties kunnen:

• Foto’s toevoegen
      • Een video van de locatie toevoegen
      • Zichzelf voorstellen aan de camperaar