MartinToos

Ondanks de windhoos en het hevig onweer dat we hebben mogen ervaren, is het toch een hele mooie rustige agrarische omgeving om te overnachten. Een hele sympathieke en behulpzame gastheer ook. Enkel wc en (een met zekerheid) warme douche met privacy zouden nog kunnen...

Dorpke

heerlijk rustige camperplaats. precies wat nodig is water , elektriciteit en lozen Mogelijkheden voor fietstochtjes bijvoorbeeld naar de zee is een leuk fietstochtje betalen met baar geld of paypal

Gjerlevsen's Farm