Jan&Marie

is gewoon een parkingvoor de wagens van de mensen die daar een bootje hebben. Doodlopende staat en onmogelijk om te keren met de een camper, dus achteruit in slalom tussen de obstakels. Niet evident als het donker is. Deze locatie zou van de site moeten verwijderd worden.

RIBBEDEBIE

Zeer onduidelijke plek. Negens aangegeven hoe en waar je moet/mag staan of betalen. Ik zou er trouwens geen cent willen voor geven want is gewoon een parkeerplaats waar ook gewone auto's staan.

• Skudehavnen

9000, Aalborg, Denemarken