Goed adres. Er is al veel beoordeeld. Wij waren er voor 1 nacht. Erg stil. We betaalden 165DK en bij het afrekenen kregen we een tegoed van 100DK voor het volgende bezoek.

pliebma

Prachtige camping. Verschillende prijzen. Hoe dichter bij het strand hoe duurder de prijs. Top sanitair.

Hans.Beck

Het sanitair is echt geweldig! Alle plaatsen, inclusief de voortent van de caravan, waren ruim, zacht, zanderig en niet meer groen. Het aftappunt van de WoMo grijswatertank is niet geschikt voor grotere modellen!

CampOne Assens strand